Montserrat Font serà membre de la candidatura d’ERC com a número 16 de la llista que concorrerà a les pròximes eleccions al Congrés dels Diputats

Isaac Albert: “Parlem d’un dels actius més importants de la Secció Local de Terrassa per la seva expertesa i implicació. Aquest pas és un reconeixement a la feina que ha fet a nivell local”.
La terrassenca Montserrat Font formarà part de la candidatura d’Esquerra Republicana de Catalunya, en coalició amb Sobiranistes, per a les pròximes eleccions a les Corts espanyoles que se celebraran el 28 d’abril. Ocuparà el número 16 de la llista, en la qual representarà la ciutat.
Font és enginyera tècnica industrial i psicòloga, actualment, cap de servei de gestió d’emergències de la Generalitat de Catalunya. Anteriorment, havia treballat a l’Ajuntament de Mataró i a l’empresa privada. En paral·lel, també exerceix la docència a la UAB-Escola de Seguretat i Prevenció.
En l’àmbit polític local, Font és militant d’ERC i membre activa de l’Assemblea de Dones d’Esquerra Terrassa (ADET). També col·labora amb el grup municipal en els àmbits de Seguretat i Protecció Civil, entre altres coses, com a representant al Consell local de seguretat i al Pla local de Seguretat. A més a més, està implicada al projecte de resiliència urbana de Terrassa que s’està desenvolupant.
El candidat republicà a l’alcaldia a Terrassa, Isaac Albert, ha destacat sobre Font que és “un dels actius més importants de la Secció Local de Terrassa per la seva expertesa i implicació. Aquest pas és un reconeixement a la feina que ha fet a nivell local”. Per la seva part, Monsterrat Font ha explicat que “Implicar-me en tasques com el Pla de Seguretat m’ha permés treballar per la meva ciutat. Ara, portar el nom de Terrassa a les llistes és un repte per unes eleccions on entre totes i tots hem de deomstrar que aquesta ciutat té ànima republicana”.
L'Acció.cat
Latest posts by L'Acció.cat (see all)
- ERC Terrassa demana impulsar mesures per facilitar l’emancipació juvenil i l’accés a un habitatge digne - 26 de febrer de 2025
- D’exemple a despropòsit: ERC Terrassa denuncia el tancament de línies escolars i l’abandó de la lluita contra la segregació - 21 de febrer de 2025
- El govern trontolla: 25 milions en un pàrquing i 0 en futur dels joves - 18 de febrer de 2025