AUTOBUSOS: PRÒRROGA FORÇOSA

El grup municipal d’ERC-Mes denuncia que el servei de Transport municipal de Terrassa es veu abocat novament a una pròrroga inevitable sense que s’hagi decidit el seu futur. Una mostra més del desgovern en l’Àrea de Territori de l’Ajuntament.

 

                        Carles Caballero: “L’àrea de Territori té molts temes oberts i no n’aborda cap amb decisió. Ni transport, ni pla de mobilitat, ni Anella verda...”


Carles Caballero: “L’àrea de Territori té molts temes oberts i no n’aborda cap amb decisió. Ni transport, ni pla de mobilitat, ni Anella verda…”

 

El dilluns dia 13 de febrer acabarà el termini que va marcar la Unió Europea per la recepció d’ofertes i sol·licituds de participació pel concurs del servei d’autobusos de Terrassa. Aquesta obligació de l’UE que l’ajuntament ja no pot complir obligarà a haver de requerir una nova pròrroga d’aquest servei. I el govern no ha informat al respecte.

Així ho ha denunciat avui el regidor d’ERC-MES, Carles Caballero, qui s’ha qüestionat si el govern municipal no controla els tràmits en l’àmbit europeu o si té voluntat de dilatar al màxim la decisió sobre el futur dels autobusos a Terrassa. Caballero ha volgut recordar que, com ja van advertir en l’aprovació de la darrera pròrroga, el grup municipal no donarà suport a un nou ajornament i que el govern no pot seguir ajornant decisions tan importants per la ciutadania: “L’Àrea de territori té molts temes oberts i no n’aborda cap amb decisió. Ni transport, ni pla de mobilitat, ni Anella verda, ni neteja…”

En referència a la futura gestió dels autobusos, ERC-MES ha reclamat que la comissió tècnica que es va crear fa un any per analitzar les diferents fórmules de gestió a aplicar per l’Ajuntament se centri d’una vegada per totes en la futura gestió dels autobusos com a prioritat. De fet, Caballero ha recordat al govern que, en cas de no aprovar-se la nova pròrroga del servei, no li quedaria una altra opció al govern que assumir un model de gestió directa.

El grup municipal ha atribuït aquest nou conflicte en l’Àrea de Territori com un símptoma més d’una manca de projecte i model futur per abordar i prioritzar els temes en aquesta àrea. Carles Caballero ha remarcat l’infrafinançament pel desenvolupament de projectes claus com el desplegament del Pla de mobilitat o l’Anella verda, però també ha advertit que, “els problemes acumulats a l’Àrea de territori no són només de recursos, són de prioritats, de gestió política i de model”.

El regidor d’ERC-MES ha posat com exemple l’augment de 16 als 22 milions de la partida destinada a neteja, mentre que a Eco-equip es continua sense cap de recursos humans, amb problemes laborals i sense que la ciutadania noti millores en la neteja de la ciutat. Caballero ho ha resumit afirmant que s’està demostrant que el problema de la neteja és de “direcció política i direcció empresarial

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *