MEMÒRIA ANUAL ERC-MES 2015. PASSEM COMPTES

Isaac Albert: “Presentem la memòria per passar comptes amb la ciutadania i valorar els encerts i errors d’aquest any”.

Isaac Albert: "Presentem la memòria dl Grup Municipal. El que hem fet, com ho hem fet i perquè ho hem fet.Passem comptes!"

Isaac Albert: “Presentem la memòria del Grup Municipal. El que hem fet, com ho hem fet i perquè ho hem fet. Passem comptes!”

Un any després de les eleccions municipals, ha arribat el moment per al Grup Municipal d’Esquerra Republicana – Moviment d’Esquerres de fer balanç amb la ciutadania, explicar com ha evolucionat la política terrassenca durant aquests primers 365 dies de legislatura i, sobretot, presentar la feina feta com a grup d’oposició dins el consistori.

Més de 40 propostes o acords polítics elevats al Ple, incidència directa en les ordenances fiscals o facilitar l’aprovació dels pressupostos, intervenció responsable i esmenes incorporades als nous reglaments municipals de Participació o del Reglament de la Societat de comunicació… Són només algunes de les tasques desenvolupades pels 4 regidors d’ERC-MES i l’equip de més de 30 persones que participen activament per desenvolupar el projecte de canvi a la ciutat que defensem.

Com ha explicat el nostre portaveu, Isaac Albert, es va entrar a l’Ajuntament fa un any amb un projecte d’alternativa de govern “Vam dir que no governaríem amb el PSC i seguim pensant que Terrassa necessita un canvi”.

La manca de rumb polític de l’equip de govern sociovergent, sense un projecte conjunt ni un rumb definit, no ha fet fàcil la tasca d’oposició i, sovint, ha portat a moments tensos amb temes claus com la futura gestió de l’aigua a la ciutat o els problemes de l’empresa de transports municipals.

Tot i així, des del grup municipal d’ERC-MES, Isaac Albert, defensa l’esforç per treballar per la ciutadania i trobar consensos en els punts més complicats “Estem orgullosos d’haver aconseguit ajudar a aprovar uns pressupostos i a no bloquejar la ciutat”.

Una tasca política que ara s’ha recollit en un sol document que s’ha volgut posar a disposició de tota la ciutadania aquí

Un exercici, en definitiva, de transparència i proximitat als ciutadans que el grup municipal completarà amb una trobada de proximitat amb la ciutadania el pròxim 1 de juny a la Plaça Salvador Espriu a les 19:30h de la tarda. Un acte on els quatre regidors del grup municipal passaran comptes amb la ciutadania sobre l’activitat política a la ciutat i respondran a totes les preguntes que se’ls hi vulgui plantejar.